Idee - November 19, 2018

Jesteśmy otwarci!

Idee - November 19, 2018

Przewiń niżej

26 października oficjalnie otworzyliśmy naszą przestrzeń, a wydarzeniu towarzyszył wernisaż showroomu yestersen. Tym samym zainaugurowaliśmy działalność kawiarni w the Nest, która tego wieczoru wypełniła się po brzegi.

Tygiel biznesu i dizajnu 

Podczas wieczoru otwarcia na Pięknej 49 gościli m.in. ci, bez których nie powstałby unikalny koncept the Nest. To dzięki połączeniu kompetencji Equinox Capital Partners oraz Futu została powołana do życia przestrzeń do pracy i spotkań dla dojrzałych przedsiębiorców oraz fanów polskiego wzornictwa.

W efekcie tej kooperacji Warszawa zyskała świetnie zaaranżowaną przestrzeń do pracy, odznaczającą się na mapie polskich coworków zarówno pod względem estetyki, funkcjonalności, jak i klimatu. The Nest jest miejscem pracy przedsiębiorców ceniących sobie jakość i elastyczność, a wśród pierwszych najemców znaleźli się zarówno freelancerzy, środowiska twórcze, jak i kreatywne zespoły dużych firm – mówił Sławomir Janiszewski, założyciel the Nest, partner zarządzający Equinox Capital Partners.

Podczas inauguracji twórcy coworku zapowiedzieli, że the Nest będzie nie tylko miejscem codziennej pracy, ale też platformą wymiany pomysłów i doświadczeń – klubem, w którym będą spotykać się przedstawiciele świata designu i biznesu.

Od stycznia w przestrzeni eventowej the Nest będą organizowane otwarte spotkania dotyczące projektowania, biznesu, technologii oraz inspirujących idei prowadzone m.in. przez cenionych biznesmenów i twórców z różnych branż. Będziemy integrować różne środowiska, dzięki czemu członkowie the Nest zbudują nowe relacje biznesowe – zapowiedział Wojciech Ponikowski, Partner the Nest i CEO Futu, studia odpowiedzialnego za koncepcję marki, założenia projektowe oraz brand design the Nest.

Miejsce do pracy jak galeria polskich marek [zdjęcia z kawiarni pełnej ludzi]

Jesteśmy w pełni autorskim, niezależnym, polskim projektem. Zależy nam na tym, aby przestrzeń i marka the Nest były lokalne, a przez to w pełni autentyczne. Chcemy, żebyście czuli, że nasz cowork jest zakorzeniony w Warszawie i wyrasta z potrzeb i upodobań mieszkańców tego miasta. Aby tak się stało, podjęliśmy współpracę z rodzimymi twórcami i producentami.

Produkty z polską metką towarzyszą naszym gościom i najemcom na każdym kroku: zarówno w formie ekspozycji, np. modowych dodatków, jak i w wersji użytkowej, np. w postaci mebli czy oświetlenia. W the Nest można napić się kawy z mokotowskiej palarni kawy speciality Czarna Fala, kombuchy od Brothers and Sisters czy zjeść pieczywo z pobliskiej piekarni. Taki model współpracy z lokalnymi biznesami i inicjatywami przeniesiemy do kolejnych miejsc tworzonych pod szyldem the Nest. Podobnie jak nasze rozwiązania dla pracujących rodziców: przestrzeń dostosowaną do dzieci oraz możliwość profesjonalnej opieki nad nimi.